Üzleti feltételek
A topextensions.hu webáruház Általános Szerződési Feltételei összhangban vannak a Fogyasztóvédelmi törvénnyel (ZVPot-UPB2).
A topextensions.hu webáruházat (továbbiakban: „a bolt” vagy „topextensions.hu”) a RAS-TRADE Kft. e-kereskedelmi szolgáltató működteti (továbbiakban: „szolgáltató”).
Az Általános Szerződési Feltételek a topextensions.hu webáruház működését, a vásárló jogait, valamint a szolgáltató és a vásárló közötti üzleti kapcsolatot szabályozzák.
(a szabályozás összefoglalása)
Az Ajánlattevő vállalja a kötelességet, hogy a Vásárlónak mindig biztosítsa a következő információkat:
* 1) a vállalat azonossága (a vállalat cégneve és székhelye, nyilvántartási száma),
* 2) elérhetőség, amely lehetővé teszi a felhasználónak a gyors és hatékony kommunikációt (e-mail, telefon),
* 3) a termékek és szolgáltatások alapvető tulajdonságai (beleértve a vásárlás utáni szolgáltatásokat és garanciákat),
* 4) a termékek elérhetősége (minden weboldalon szereplő terméknek vagy szolgáltatásnak elérhetőnek kell lennie ésszerű határidőn belül),
* 5) a termék szállításának vagy a szolgáltatás végrehajtásának feltételei (a szállítás módja, helyszíne és időpontja),
* 6) minden árat tisztán és egyértelműen kell meghatározni, valamint jelezni kell, hogy tartalmazza-e már az adókat és a szállítási költségeket,
* 7) fizetési és szállítási mód,
* 8) az ajánlat érvényessége,
* 9) a szerződéstől való elállás lehetőségének határidejét és feltételeit; továbbá a termék visszaküldésének lehetőségét és költségeit,
* 10) a panasztételi eljárás magyarázata, beleértve minden elérhetőségre vonatkozó információt.
Kínált termékek
Az árak rendes vagy kedvezményes formában vannak megjelenítve. A rendes árak a gyártó vagy a beszállító által ajánlott értékesítési árak, vagy a szolgáltató által megszabott ár. Az online vagy kedvezményes ár a 100%-ban készpénzes, TRR átutalással vagy PayPal-en vagy hitelkártyán keresztüli előlegfizetéssel történő online vásárlásokra vonatkozó ár.
Fizetési módok
A szolgáltató a következő fizetési módokat kínálja:
* készpénzzel átvételkor,
* átutalással a RAS-TRADE Kft. kezelői fiókjára – ajánlat vagy pro forma számla formájában,
* hitelkártyával
* PayPal-en keresztüli fizetéssel.
Az Ajánlattevő kiállítja a számlát a vásárlónak egy tartós adathordozón, amely tartalmazza a vásárlástól való elállás és termék visszaküldésének (ha szükséges és lehetséges) útmutatóját és költségeit.
A vásárlási szerződés (megrendelés) elektronikus formában van tárolva a szolgáltató szerverén. Megrendelés esetén, a vásárló kapni fog egy megrendelés megerősítéséről szóló e-mailt. A vásárló követelhet (szerződés/megrendelés) az ajánlattevőtől.
Árak
Az árak kifejezett eltérő utalás hiányában 0%-os ÁFA-t tartalmaznak, és 2020.07.01-től érvényesek további értesítésig.
Az árak az odaítélés pillanatában érvényesek és nincsennek előre meghatározva.
Az árak a fent említett fizetési módokkal történő fizetés és a fent említett feltételek mellett érvényesek.
A legfrissebb és legpontosabb információnyújtásra irányuló óriási erőfeszítések ellenére, megtörténhet, hogy az árinformáció helytelen. Ebben az esetben vagy akkor, ha az ár a megrendelés feldolgozása közben változik meg, az ajánlattevő lehetővé teszi a vásárló számára a vásárlástól való elállást, miközben az ajánlattevő egy olyan megoldást kínál a vásárlónak, amely mindkettejük számára elfogadható.
Az ajánlattevő és a vásárló közötti adásvételi szerződés abban a pillanatban számít megkötöttnek, amikor az ajánlattevő jóváhagyja a megrendelést (a vásárló elektronikus úton egy állapotjelentési üzenetet kap a megrendelés felvételéről). Ettől a pillanattól kezdve az árak és más feltételek nem változtathatók, és egyaránt vonatkoznak az ajánlattevőre és a vásárlóra.
A vásárlás menete
1. A rendelés felvétele
A rendelés leadása után a vásárló e-mailen keresztül kap értesítést a rendelés felvételéről. Ebben a lépésben a vásárlónak lehetősége van a megrendelés törlésére a rendelés felvételétől számított egy órán belül. A rendelés állapotára és tartalmára vonatkozó részletes információk bármikor elérhetők a vásárló számára a szolgáltató weboldalán.
2. A rendelés megerősítése
Ha a vásárló nem törli a megrendelést, akkor folytatódik a megrendelés feldolgozása, miután az ajánlattevő átnézi a megrendelést, leellenőrzi a megrendelt termékek elérhetőségét és megerősíti vagy visszautasítja a megrendelést. A szolgáltató felhívhatja a vásárlót a megadott telefonos elérhetőségén az információk ellenőrzése vagy a kiszállítás pontosságának biztosítása érdekében. A megrendelés megerősítését követően, a szolgáltatónak értesítenie kell a vásárlót e-mailen keresztül a kézbesítés várható idejéről. Ezen a ponton, az ajánlattevő és a vásárló között megkötött szerződés, amely megrendelt termékek vásárlására vonatkozik visszavonhatatlan.
3. A szállított áruk
Az Ajánlattevő előkészíti és feladja a termékeket a megállapodott határidőn belül és értesíti a vásárlót e-mailen keresztül. A szóban forgó e-mailben az ajánlattevő emellett értesíti a vásárlót a visszatérítési eljárásról, valamint arról, hogy hova tud fordulni a kézbesítés késése vagy panasz esetén.
Bevásárló kosár
A webáruházban használt bevásárló kosár hasonló képpen működik, mint egy hagyományos boltban. A kosárba beleteheti azokat a termékeket, amelyeket érdekesnek talál és meg szeretne venni, valamint mielőtt megvenné őket, el is távolíthatja vagy meg is rendelheti azokat.
A kosár tartalmának értéke mindig összeadódik, továbbá meg is változtathatja a kosárban szereplő termékek mennyiségét.
Számlázás
A megrendelt termékek kézbesítése és kifizetése után a topextensions.hu egy számlát is küld a vásárlónak pdf formátumban, a vásárló által megadott e-mail címre. A számla tartalmazza az árat és minden más vásárlással kapcsolatos költséget. A vásárló köteles leellenőrizni az adatok pontosságát mielőtt leadná a rendelést.
A fogyasztó joga a szerződéstől való elállásra
A távollevők között kötött szerződések esetén a fogyasztónak joga van 14 napon belül értesítenie a céget az info@topextensions.hu e-mail címen vagy más kommunikációs csatornán keresztül arról, hogy eláll a szerződéstől anélkül, hogy köteles lenne megindokolni a döntését. Az elállási formanyomtatványt IDE kattintva tudja letölteni.
A fogyasztó köteles visszaküldeni a termékeket a cégnek az elállási értesítéstől számított 14 napon belül. A fogyasztó a következő címre küldi vissza a termékeket: RA13 d.o.o (for RAS-TRADE Ltd.), KURIRSKA 10, 6000 Koper Capodistria, Slovenia. A fogyasztó egyetlen rendelés törlésével kapcsolatos költsége nem más, mint a termék visszaküldésével járó közvetlen költség.
A fogyasztó köteles a terméket sértetlenül és mennyiségi változások nélkül visszaküldeni az eladónak, kivéve, ha a termék önhibáján kívül megsemmisült, meghibásodott, elveszett vagy csökkent a mennyisége.
A termékek visszaküldése során a fogyasztó egyúttal a termékekre vonatkozó számlát, a személyes adatait, valamint a visszatérítés fogadására kívánt folyószámlát is elküldi. A kifizetett összeget az elállási értesítés kézbesítésétől számított 14 napon belül fogjuk visszatéríteni.
Az utánvétes fizetéssel rendelt termékek visszaküldését nem fogadjuk el.
További információ
Minden termék a hozzá tartozó címkéhez van rögzítve, annak érdekében, hogy a termék ne legyen forgalomba helyezhető higiéniai vagy más okokból.
A rendelésre készült csomagok nem képezhetik visszaigénylés tárgyát, hiszen azok kézzel készültek az egyeztetett méretek alapján, amelyek a weboldalon vannak feljegyezve.
A már felhelyezett hajhosszabbításokra vonatkozó panaszok esetén (mint például: ragasztócsíkos póthajak, kreatinos póthajak, mikrogyűrűs póthajak) szükségünk van a póthaj felhelyezésére vonatkozó bizonyítékra egy szakembertől, vagy olyan személytől, aki rendelkezik hajhosszabbítások felhelyezésére vonatkozó licenccel. Minden állandó típusú hajhosszabbítás különleges ismereteket igényel, amellyel csak a terület szakemberei rendelkeznek. Ajánlott, hogy az állandó hajhosszabbítást ne egyedül helyezze fel, hiszen a nem megfelelő felhelyezés csökkentheti használhatóságuk időtartamát.
Valódi hibák
Mikor valódi egy hiba? Amikor:
a termék nem rendelkezik a normális használathoz vagy forgalomba bocsátáshoz szükséges tulajdonságokkal
a termék nem rendelkezik a különleges felhasználáshoz szükséges tulajdonságokkal, ami miatt a vásárló megvásárolta azt, amelyekről az eladó tudott, vagy tudnia kellett volna
a termék nem rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal vagy sajátosságokkal, amelyekről kifejezetten vagy hallgatólagosan megegyeztek vagy
az eladó olyan terméket szállított, amely nem felel meg a mintának vagy a modellnek, kivéve, ha a minta vagy a modell csupán illusztráció céljából lett megjelenítve.
Hogyan lehet leellenőrizni a termék alkalmasságát?
A terméket egy hibátlan, ugyanolyan típusú másik termékkel kell összehasonlítani, melyre ugyanaz a gyártói nyilatkozat vonatkozik.
Mi a menete a valódi hibával kapcsolatos jogérvényesítésnek?
A vásárlónak értesítenie kell bennünket a saját költségén bármilyen anyaghibáról, a pontos leírással együtt, a jogszabályban előírt határidőn belül, valamint lehetővé kell tennie számunkra, hogy megvizsgáljuk a terméket. A ténybeli hibára vonatkozó formanyomtatvány ITT elérhető.
Az anyagi hibákkal kapcsolatos kérelemre való jogra vonatkozó részletes szabályzás a Fogyasztóvédelmi törvényben található.
Szállítás
Az ajánlattevő gondoskodik a termékek és szolgáltatások kiszállításáról a megállapodás szerinti határidőn belül.
A szállítás a GLS futárszolgálaton keresztül történik.
Szállítási költségek
A szállítás ingyenes minden készleten lévő termékre.
További költségek
Utánvétes fizetés esetében további 850FT költség lesz felszámolva, amely az ÁFA-t is magába foglalja.
Ha nem tartózkodik a szállítási címen a kézbesítés időpontjában, a csomagot felveheti a legközelebbi postahivatalban vagy GLS csomagponton. Ha szüksége van a szállítmány kódjára, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@topextensions.hu e-mail címen és szívesen segítünk.
Személyes adatok védelme
A szolgáltató vállalja, hogy tartósan védi a felhasználó személyes adatait.
Az Ajánlattevő a személyes információkat kizárólag a megrendelés teljesítésére (tájékoztató anyagok, ajánlatok és számlák küldése) és más szükséges kommunikációra fogja használni.
A felhasználó adatai semmilyen esetben sem adhatók át illetéktelen személyeknek.
Kommunikáció
A szolgáltató csak akkor fogja felvenni a felhasználóval a kapcsolatot távközlési eszközön keresztüli kommunikáció segítségével, ha a felhasználó ez ellen kifejezetten nem tiltakozik.
Gyermekvédelem
A hirdetések tisztán láthatóak lesznek (életkor specifikus) és tisztán láthatóan el lesznek különítve a játékoktól és a versenyektől. Minden gyerekekkel való kommunikáció az életkorukhoz megfelelő lesz és nem fog hasznot húzni a gyerek bizalmából, tapasztalatlanságából és lojalitásérzékéből. A szolgáltató visszautasíthatja a rendelést, ha azt gyanítja, hogy a megrendelő gyerek és nem rendelkezik szülei vagy gyámjai külön engedélyével.
A szolgáltató visszautasíthat bármilyen személyes információt, amely a gyerekre vonatkozik, ha nem rendelkezik a szülei vagy gyámjai külön engedélyével. Hasonlóan, a szolgáltató nem bocsáthat ki semmilyen gyerektől származó információt harmadik személy számára, kivéve a szüleit vagy a gyámjait. A szolgáltató nem kínálhat ingyenes hozzáférést olyan termékekhez vagy szolgáltatásokhoz, amelyek káros hatással lehetnek a gyerekekre.
A felelősség kizárása
A szolgáltató minden megtesz annak érdekében, hogy biztosítja az oldalain megjelenített információk naprakészségét és pontosságát. Azonban a termékek tulajdonsága, a szállítási idő és az árak olyan gyorsan megváltozhatnak, hogy a szolgáltató nem érkezik kijavítani a weboldalon szereplő információkat. Ebben az esetben a szolgáltató értesíteni fogja a vásárlót a változásokról, és lehetővé teszi számára a megrendelés lemondását vagy a megrendelt termék cseréjét.
Habár a szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a termékekről valósághű fényképeket biztosítson, minden képre kizárólag jelképesen kell tekinteni. A fényképek nem garantálják a termék tulajdonságait.
Panaszok és viták
A szolgáltató betartja az alkalmazandó fogyasztóvédelmi jogszabályokat. Az Ajánlattevőnek mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy eleget tegyen a hatékony panaszkezelő rendszer létrehozására irányuló kötelességének, és, hogy kinevezzen egy személyt, akit a Vásárló nehézségek esetén felkereshet telefonon vagy e-mailen keresztül. A panaszt a info@topextensions.hu e-mail címre kell beküldeni. A panasz kezelésének eljárása bizalmas.
A szolgáltató tisztában van azzal, hogy a fogyasztói jogviták egyik alapvető tulajdonsága, legalább is a perbeli egyezséget illetően az, hogy a panasz tárgyának gazdasági értéke és a vita rendezésével járó költségek kimondottan aránytalanok. Ez az egyik legnagyobb akadálya annak, hogy a fogyasztó bíróság elé vigye a jogvitát. Mindezt figyelembe véve, a szolgáltatónak a lehetőségeihez képest igyekeznie kell, hogy a vita közös megegyezéssel rendeződjön.
Ha bármilyen kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@topextensions.hu e-mail címen és boldogan segítséget nyújtunk.
Abban az esetben, ha a vásárló / fogyasztó nincs megelégedve a panasz megoldásával, a következőket teheti:
- a Fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvénnyel (továbbiakban: Fjpkrtv) összhangban kérvényt nyújthat be egy meghatározott fogyasztói jogvita peren kívüli rendezésére az Európai Jogvita Rendezési Központnál (továbbiakban: EJRK), 6108890000 melynek székhelye Ljubljana, Tomšičeva ulica 6, és amelyet a szolgáltató hatáskörrel rendelkező szervnek fogad el a fogyasztói jogviták rendezésére. Az EJRK a Szlovén Köztársaság Gazdaságfejlesztési és Technológiai Minisztériumánál (továbbiakban: GTM) van bejegyezve, mint peren kívüli fogyasztói jogviták rendezéseinek szolgáltatója, és, amely a szolgáltató döntése alapján, amely összhangban van a www.ecdr.si weboldalon közzétett „EJRK Peren kívüli jogviták rendezéséről szóló szabályzatával”. Ennek köszönhetően, a vásárló / fogyasztó gyors, könnyű és hatékony módon képes rendezni a peren kívüli fogyasztói jogvitákat, hiszen a folyamat az esetek többségében 30 napon belül befejeződik, valamint ingyenes a vásárló / fogyasztó számára (a vásárlót / fogyasztót csupán az esetleges meghatalmazással járó költségek terhelik). Az eljárás megindítására vonatkozó kérvényt papír formában kell benyújtani az EJRK székhelyén. Az eljárás megindítására vonatkozó kérvény elektronikusan elérhető a www.ecdr.si weboldalon. A peren kívüli fogyasztói jogvitákat az EJRK által meghatalmazott szakértők folytassák le, akik megfelelnek a Fjpkrtv-ben előírt feltételeknek és, akik be vannak jegyezve a GTM által vezetett Vállalkozó Nyilvántartásba.
A Fjpkrtv rendelkezéseivel összhangban, a szolgáltató megosztja az online fogyasztói jogviták rendezésére szolgáló európai platform elektronikus linkjét:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN
2. keresetet nyújthat be a vásárló állandó lakhelye szerint illetékes bíróságnál.