Üzleti feltételek

Üzleti feltételek

A topextensions.hu webáruház Általános Szerződési Feltételei összhangban vannak a Fogyasztóvédelmi törvénnyel (ZVPot-UPB2).

A topextensions.hu webáruházat (továbbiakban: „a bolt” vagy „topextensions.hu”) a RA13 Kft. e-kereskedelmi szolgáltató működteti (továbbiakban: „szolgáltató”).

Az Általános Szerződési Feltételek a topextensions.hu webáruház működését, a vásárló jogait, valamint a szolgáltató és a vásárló közötti üzleti kapcsolatot szabályozzák.

Információhoz való hozzáférés

(a szabályozás összefoglalása)

Az Ajánlattevő vállalja a kötelességet, hogy a Vásárlónak mindig biztosítsa a következő információkat:

* 1) a vállalat azonossága (a vállalat cégneve és székhelye, nyilvántartási száma),

* 2) elérhetőség, amely lehetővé teszi a felhasználónak a gyors és hatékony kommunikációt (e-mail, telefon),

* 3) a termékek és szolgáltatások alapvető tulajdonságai (beleértve a vásárlás utáni szolgáltatásokat és garanciákat),

* 4) a termékek elérhetősége (minden weboldalon szereplő terméknek vagy szolgáltatásnak elérhetőnek kell lennie ésszerű határidőn belül),

* 5) a termék szállításának vagy a szolgáltatás végrehajtásának feltételei (a szállítás módja, helyszíne és időpontja),

* 6) minden árat tisztán és egyértelműen kell meghatározni, valamint jelezni kell, hogy tartalmazza-e már az adókat és a szállítási költségeket,

* 7) fizetési és szállítási mód,

* 8) az ajánlat érvényessége,

* 9) a szerződéstől való elállás lehetőségének határidejét és feltételeit; továbbá a termék visszaküldésének lehetőségét és költségeit,

* 10) a panasztételi eljárás magyarázata, beleértve minden elérhetőségre vonatkozó információt.

Kínált termékek

Az árak rendes vagy kedvezményes formában vannak megjelenítve. A rendes árak a gyártó vagy a beszállító által ajánlott értékesítési árak, vagy a szolgáltató által megszabott ár. Az online vagy kedvezményes ár a 100%-ban készpénzes, TRR átutalással vagy PayPal-en vagy hitelkártyán keresztüli előlegfizetéssel történő online vásárlásokra vonatkozó ár.

Fizetési módok

A szolgáltató a következő fizetési módokat kínálja:

* készpénzzel átvételkor,

* átutalással a RA13 Kft. kezelői fiókjára – ajánlat vagy pro forma számla formájában,

* hitelkártyával

* PayPal-en keresztüli fizetéssel.

Az Ajánlattevő kiállítja a számlát a vásárlónak egy tartós adathordozón, amely tartalmazza a vásárlástól való elállás és termék visszaküldésének (ha szükséges és lehetséges) útmutatóját és költségeit.

A vásárlási szerződés (megrendelés) elektronikus formában van tárolva a szolgáltató szerverén. Megrendelés esetén, a vásárló kapni fog egy megrendelés megerősítéséről szóló e-mailt. A vásárló követelhet (szerződés/megrendelés) az ajánlattevőtől.

Árak

Az árak kifejezett eltérő utalás hiányában 22%-os ÁFA-t tartalmaznak, és 2019.01.01-től érvényesek további értesítésig.

Az árak az odaítélés pillanatában érvényesek és nincsennek előre meghatározva.

Az árak a fent említett fizetési módokkal történő fizetés és a fent említett feltételek mellett érvényesek.

A legfrissebb és legpontosabb információnyújtásra irányuló óriási erőfeszítések ellenére, megtörténhet, hogy az árinformáció helytelen. Ebben az esetben vagy akkor, ha az ár a megrendelés feldolgozása közben változik meg, az ajánlattevő lehetővé teszi a vásárló számára a vásárlástól való elállást, miközben az ajánlattevő egy olyan megoldást kínál a vásárlónak, amely mindkettejük számára elfogadható.

Az ajánlattevő és a vásárló közötti adásvételi szerződés abban a pillanatban számít megkötöttnek, amikor az ajánlattevő jóváhagyja a megrendelést (a vásárló elektronikus úton egy állapotjelentési üzenetet kap a megrendelés felvételéről). Ettől a pillanattól kezdve az árak és más feltételek nem változtathatók, és egyaránt vonatkoznak az ajánlattevőre és a vásárlóra.

A vásárlás menete

1. A rendelés felvétele

A rendelés leadása után a vásárló e-mailen keresztül kap értesítést a rendelés felvételéről. Ebben a lépésben a vásárlónak lehetősége van a megrendelés törlésére a rendelés felvételétől számított egy órán belül. A rendelés állapotára és tartalmára vonatkozó részletes információk bármikor elérhetők a vásárló számára a szolgáltató weboldalán.

2. A rendelés megerősítése

Ha a vásárló nem törli a megrendelést, akkor folytatódik a megrendelés feldolgozása, miután az ajánlattevő átnézi a megrendelést, leellenőrzi a megrendelt termékek elérhetőségét és megerősíti vagy visszautasítja a megrendelést. A szolgáltató felhívhatja a vásárlót a megadott telefonos elérhetőségén az információk ellenőrzése vagy a kiszállítás pontosságának biztosítása érdekében. A megrendelés megerősítését követően, a szolgáltatónak értesítenie kell a vásárlót e-mailen keresztül a kézbesítés várható idejéről. Ezen a ponton, az ajánlattevő és a vásárló között megkötött szerződés, amely megrendelt termékek vásárlására vonatkozik visszavonhatatlan.

3. A szállított áruk

Az Ajánlattevő előkészíti és feladja a termékeket a megállapodott határidőn belül és értesíti a vásárlót e-mailen keresztül. A szóban forgó e-mailben az ajánlattevő emellett értesíti a vásárlót a visszatérítési eljárásról, valamint arról, hogy hova tud fordulni a kézbesítés késése vagy panasz esetén.

Bevásárló kosár

A webáruházban használt bevásárló kosár hasonló képpen működik, mint egy hagyományos boltban. A kosárba beleteheti azokat a termékeket, amelyeket érdekesnek talál és meg szeretne venni, valamint mielőtt megvenné őket, el is távolíthatja vagy meg is rendelheti azokat.

A kosár tartalmának értéke mindig összeadódik, továbbá meg is változtathatja a kosárban szereplő termékek mennyiségét.

Számlázás

A megrendelt termékek kézbesítése és kifizetése után a topextensions.hu egy számlát is küld a vásárlónak pdf formátumban, a vásárló által megadott e-mail címre. A számla tartalmazza az árat és minden más vásárlással kapcsolatos költséget. A vásárló köteles leellenőrizni az adatok pontosságát mielőtt leadná a rendelést.

A fogyasztó joga a szerződéstől való elállásra

A távollevők között kötött szerződések esetén a fogyasztónak joga van 14 napon belül értesítenie a céget az [email protected] e-mail címen vagy más kommunikációs csatornán keresztül arról, hogy eláll a szerződéstől anélkül, hogy köteles lenne megindokolni a döntését. Az elállási formanyomtatványt IDE kattintva tudja letölteni.

A fogyasztó köteles visszaküldeni a termékeket a cégnek az elállási értesítéstől számított 14 napon belül. A fogyasztó a következő címre küldi vissza a termékeket: RA13 Ltd., Vojkovo nabrežje 23, 6000 Koper Capodistria, Slovenia. A fogyasztó egyetlen rendelés törlésével kapcsolatos költsége nem más, mint a termék visszaküldésével járó közvetlen költség.

A fogyasztó köteles a terméket sértetlenül és mennyiségi változások nélkül visszaküldeni az eladónak, kivéve, ha a termék önhibáján kívül megsemmisült, meghibásodott, elveszett vagy csökkent a mennyisége.

A termékek visszaküldése során a fogyasztó egyúttal a termékekre vonatkozó számlát, a személyes adatait, valamint a visszatérítés fogadására kívánt folyószámlát is elküldi. A kifizetett összeget az elállási értesítés kézbesítésétől számított 14 napon belül fogjuk visszatéríteni.

Az utánvétes fizetéssel rendelt termékek visszaküldését nem fogadjuk el.

További információ

Minden termék a hozzá tartozó címkéhez van rögzítve, annak érdekében, hogy a termék ne legyen forgalomba helyezhető higiéniai vagy más okokból.

A rendelésre készült csomagok nem képezhetik visszaigénylés tárgyát, hiszen azok kézzel készültek az egyeztetett méretek alapján, amelyek a weboldalon vannak feljegyezve.

A már felhelyezett hajhosszabbításokra vonatkozó panaszok esetén (mint például: ragasztócsíkos póthajak, kreatinos póthajak, mikrogyűrűs póthajak) szükségünk van a póthaj felhelyezésére vonatkozó bizonyítékra egy szakembertől, vagy olyan személytől, aki rendelkezik hajhosszabbítások felhelyezésére vonatkozó licenccel. Minden állandó típusú hajhosszabbítás különleges ismereteket igényel, amellyel csak a terület szakemberei rendelkeznek. Ajánlott, hogy az állandó hajhosszabbítást ne egyedül helyezze fel, hiszen a nem megfelelő felhelyezés csökkentheti használhatóságuk időtartamát.

Valódi hibák

Mikor valódi egy hiba? Amikor:

a termék nem rendelkezik a normális használathoz vagy forgalomba bocsátáshoz szükséges tulajdonságokkal

a termék nem rendelkezik a különleges felhasználáshoz szükséges tulajdonságokkal, ami miatt a vásárló megvásárolta azt, amelyekről az eladó tudott, vagy tudnia kellett volna

a termék nem rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal vagy sajátosságokkal, amelyekről kifejezetten vagy hallgatólagosan megegyeztek vagy

az eladó olyan terméket szállított, amely nem felel meg a mintának vagy a modellnek, kivéve, ha a minta vagy a modell csupán illusztráció céljából lett megjelenítve.

Hogyan lehet leellenőrizni a termék alkalmasságát?

A terméket egy hibátlan, ugyanolyan típusú másik termékkel kell összehasonlítani, melyre ugyanaz a gyártói nyilatkozat vonatkozik.

Mi a menete a valódi hibával kapcsolatos jogérvényesítésnek?

A vásárlónak értesítenie kell bennünket a saját költségén bármilyen anyaghibáról, a pontos leírással együtt, a jogszabályban előírt határidőn belül, valamint lehetővé kell tennie számunkra, hogy megvizsgáljuk a terméket. A ténybeli hibára vonatkozó formanyomtatvány ITT elérhető.

Az anyagi hibákkal kapcsolatos kérelemre való jogra vonatkozó részletes szabályzás a Fogyasztóvédelmi törvényben található.

Szállítás

Az ajánlattevő gondoskodik a termékek és szolgáltatások kiszállításáról a megállapodás szerinti határidőn belül.

A szállítás a GLS futárszolgálaton keresztül történik.

Szállítási költségek

A szállítás ingyenes minden készleten lévő termékre.

További költségek

Utánvétes fizetés esetében további 3.90 eurós költség lesz felszámolva, amely az ÁFA-t is magába foglalja.

Ha nem tartózkodik a szállítási címen a kézbesítés időpontjában, a csomagot felveheti a legközelebbi postahivatalban vagy GLS csomagponton. Ha szüksége van a szállítmány kódjára, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen és szívesen segítünk.

Személyes adatok védelme

A szolgáltató vállalja, hogy tartósan védi a felhasználó személyes adatait.

Az Ajánlattevő a személyes információkat kizárólag a megrendelés teljesítésére (tájékoztató anyagok, ajánlatok és számlák küldése) és más szükséges kommunikációra fogja használni.

A felhasználó adatai semmilyen esetben sem adhatók át illetéktelen személyeknek.

Kommunikáció

A szolgáltató csak akkor fogja felvenni a felhasználóval a kapcsolatot távközlési eszközön keresztüli kommunikáció segítségével, ha a felhasználó ez ellen kifejezetten nem tiltakozik.

Gyermekvédelem

A hirdetések tisztán láthatóak lesznek (életkor specifikus) és tisztán láthatóan el lesznek különítve a játékoktól és a versenyektől. Minden gyerekekkel való kommunikáció az életkorukhoz megfelelő lesz és nem fog hasznot húzni a gyerek bizalmából, tapasztalatlanságából és lojalitásérzékéből. A szolgáltató visszautasíthatja a rendelést, ha azt gyanítja, hogy a megrendelő gyerek és nem rendelkezik szülei vagy gyámjai külön engedélyével.

A szolgáltató visszautasíthat bármilyen személyes információt, amely a gyerekre vonatkozik, ha nem rendelkezik a szülei vagy gyámjai külön engedélyével. Hasonlóan, a szolgáltató nem bocsáthat ki semmilyen gyerektől származó információt harmadik személy számára, kivéve a szüleit vagy a gyámjait. A szolgáltató nem kínálhat ingyenes hozzáférést olyan termékekhez vagy szolgáltatásokhoz, amelyek káros hatással lehetnek a gyerekekre.

A felelősség kizárása

A szolgáltató minden megtesz annak érdekében, hogy biztosítja az oldalain megjelenített információk naprakészségét és pontosságát. Azonban a termékek tulajdonsága, a szállítási idő és az árak olyan gyorsan megváltozhatnak, hogy a szolgáltató nem érkezik kijavítani a weboldalon szereplő információkat. Ebben az esetben a szolgáltató értesíteni fogja a vásárlót a változásokról, és lehetővé teszi számára a megrendelés lemondását vagy a megrendelt termék cseréjét.

Habár a szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a termékekről valósághű fényképeket biztosítson, minden képre kizárólag jelképesen kell tekinteni. A fényképek nem garantálják a termék tulajdonságait.

Panaszok és viták

A szolgáltató betartja az alkalmazandó fogyasztóvédelmi jogszabályokat. Az Ajánlattevőnek mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy eleget tegyen a hatékony panaszkezelő rendszer létrehozására irányuló kötelességének, és, hogy kinevezzen egy személyt, akit a Vásárló nehézségek esetén felkereshet telefonon vagy e-mailen keresztül. A panaszt a [email protected] e-mail címre kell beküldeni. A panasz kezelésének eljárása bizalmas.

A szolgáltató tisztában van azzal, hogy a fogyasztói jogviták egyik alapvető tulajdonsága, legalább is a perbeli egyezséget illetően az, hogy a panasz tárgyának gazdasági értéke és a vita rendezésével járó költségek kimondottan aránytalanok. Ez az egyik legnagyobb akadálya annak, hogy a fogyasztó bíróság elé vigye a jogvitát. Mindezt figyelembe véve, a szolgáltatónak a lehetőségeihez képest igyekeznie kell, hogy a vita közös megegyezéssel rendeződjön.

Ha bármilyen kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen és boldogan segítséget nyújtunk.

Abban az esetben, ha a vásárló / fogyasztó nincs megelégedve a panasz megoldásával, a következőket teheti:

  1. a Fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvénnyel (továbbiakban: Fjpkrtv) összhangban kérvényt nyújthat be egy meghatározott fogyasztói jogvita peren kívüli rendezésére az Európai Jogvita Rendezési Központnál (továbbiakban: EJRK), 6108890000 melynek székhelye Ljubljana, Tomšičeva ulica 6, és amelyet a szolgáltató hatáskörrel rendelkező szervnek fogad el a fogyasztói jogviták rendezésére. Az EJRK a Szlovén Köztársaság Gazdaságfejlesztési és Technológiai Minisztériumánál (továbbiakban: GTM) van bejegyezve, mint peren kívüli fogyasztói jogviták rendezéseinek szolgáltatója, és, amely a szolgáltató döntése alapján, amely összhangban van a www.ecdr.si weboldalon közzétett „EJRK Peren kívüli jogviták rendezéséről szóló szabályzatával”. Ennek köszönhetően, a vásárló / fogyasztó gyors, könnyű és hatékony módon képes rendezni a peren kívüli fogyasztói jogvitákat, hiszen a folyamat az esetek többségében 30 napon belül befejeződik, valamint ingyenes a vásárló / fogyasztó számára (a vásárlót / fogyasztót csupán az esetleges meghatalmazással járó költségek terhelik). Az eljárás megindítására vonatkozó kérvényt papír formában kell benyújtani az EJRK székhelyén. Az eljárás megindítására vonatkozó kérvény elektronikusan elérhető a www.ecdr.si weboldalon. A peren kívüli fogyasztói jogvitákat az EJRK által meghatalmazott szakértők folytassák le, akik megfelelnek a Fjpkrtv-ben előírt feltételeknek és, akik be vannak jegyezve a GTM által vezetett Vállalkozó Nyilvántartásba.

A Fjpkrtv rendelkezéseivel összhangban, a szolgáltató megosztja az online fogyasztói jogviták rendezésére szolgáló európai platform elektronikus linkjét:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN

2. keresetet nyújthat be a vásárló állandó lakhelye szerint illetékes bíróságnál.

Close Menu

WELCOME

Bejelentkezés és boltban!

VAGY